21 Aralık 2015 Pazartesi

Letoon Plus Otel

Letoon Otel Aydın ilinin Didim ilçesinde 2. sahil olarak bilinen Altınkum'un doğu bölgesinde hizmet vermekte olan bir oteldir. Altınkum sahiline birkaç dakikalık yürüme mesafesinde olan otelimiz yine altınkum plajının başlangıç kısmında bulunan 2. sahil olarak bilinen plajına sadece 50 metre mesafededir. Otelimiz 6800 m2 alan üzerinde kurumuş olup 24 adet geniş , 44 adet standart odaya , bir adet balayı, bir adet suit odaya sahiptir. Odalarımızda üst kattaki odalar deniz manzaralıdır. Otelimiz bünyesinde 2 adet yüzme havuzu bulunmaktadır, ön girişteki yüzme havuzumuz kaydırak sistemine sahiptir, diğer havuzumuz ise deniz taradında bulunmaktadır.


Letoon otel restorant alanımız otelimizin batı cephesinde yer almakta olup sabah kahvaltısı ve akşam yemekleri havuz ile bitişik olan bu alanda verilmektedir. Otel restorantımızda en kaliteli yemekler usta aşçılarımız tarafından hazırlanmaktadırlar. Letoon otel bünyesinde birisi ön bançede diğeri ise arka bahçede olmak üzere 2 adet yüzme havuzu bulunmaktadır.

Ana avlumuzdaki cafe ve barımız gün boyunca havuza girmek isteyen müşterilerimize hizmet vermektedir.Akşam yemeklerinden sonra bardan içeceklerinizi alıp havuz kenarında animasyon ekibimiz tarafından yapılan gösteriler eşliğinde içeceklerinizi yudumlayabilirsiniz.

Letoon otel bünyesinde bulundurduğu 2 yüzme havuzu ile hizmet vermektedir. Ön bahçemizdeki yüzme havuzumuz çevresinde kaydırak sistemi bulunmaktadır. Diğer havuzumuz arka tarafta olup bar kenarında bulunmaktadır. Havuzlarımızın kenarlarında şezlong ve şemsiyeleri ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.

Didim altınkuma gelen ziyaretçiler bölge içinde yada yakın konumdaki diğer yerleşim bölgelerine ki aktivitelere katılabilirsiniz.

Özellikle didim çevresinde yapılan günlük tekne turları yoğun bir ilgi ile karşılaşmaktadır.Sbah 10:30 da altınkum sahilinden kalkan tekneler gün boyunca didim çevresindeki koyları ve adaları gezerek misafirlere dinlenme ve denize girme fırsatları vermektedir.Öğle yemeğini teknede yiyebilir isterseniz özel sipariş ile balık yaptırabilirsiniz. Tekne gezisi yaklaşık 4:30 gibi sona ermekte olup tekne dönüş yoluna girip altınkum sahiline doğru gider ve misafirleri sahile bırakır.


DİDİM ÇEVRESİNDEKİ TURLAR
Tekne turları ve yat gezileri: Didim altınkumdaki tekne turları her gün sabah 10:30 ile 4:30 arasında yapılmaktadır.
Jeep safari: Didim jeep safari turları her gün yapılmaktadır.

At safari: Didim safari turları hergün yapılmaktadır.

Efes turu: Didim'den Efes'e yapılan turlar perşembe ve pazar günleri yapılmaktadır.

Pamukkale Turu: Didim'den Pamukkale'ye yapılan turlar cumartesi günleri yapılmaktadır.

Dalyan turu: Didim'den Dalyan'a yapılan turlar pazar günleri yapılmaktadır.

Kuşadası Şirince turu: Didim'den şirince ye yapılan turlar çarşamba ve cuma günleri yapılmaktadır.

Milet Priene Bafa turu: Didim'den Milet Priene ve Bafa Gölüne yapılan turlar cumartesi günleri yapılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder