25 Aralık 2015 Cuma

Orion Otel

Didim'in en güzel plajı olan Altınkum'da yer alan Orion Hotel, yaşam merkezinin içinde yer alması ve denize sıfır konumu ile vaktin nasıl geçtiğini anlayamayacağınız bir yerde...


Odalar
78 tane odasındaki 160 rahat yatağı, kliması, televizyonu, uydu yayını, duşu, tuvaleti, saç kurutma makinesi ile kendinizi rahat hissedebileceğiniz odalarımız yani bizdeki eviniz...

Restorant
150 kişi kapasiteli restaurantımızda, mutfağımızdaki ustaların hazırladıkları yemekleri, denizi seyrederek yerken, güler yüzlü personelimizin servisi ile yemeği şölene dönüştüreceksiniz... İçkinizle birlikte sıcak sohbetin yudum yudum içildiği barlarımızdan her ayrılışınızda bir daha ki gelişinizi sabırsızlıkla bekleyeceksiniz…

Olanaklar
  • Yüzme Havuzu 
  • Plaj
  • Kafeterya
  • Bilardo 
  • Tavla
  • İskambil

Ulaşım
Otobüs ile; Didim'e her gün Ankara, İstanbul, İzmir gibi büyük kentlerden sürekli olarak tarifeli seferler yapan otobüsler firmaları (Varan, Metro, Pamukkale, Kamil Koç gibi) var. Didim otogarından sonra taksi ile sadece 5 dakika uzaklıkta, ayrıca "Altınkum-Yeşilkent" minibüsleri ile de ulaşabilirsiniz.

Bodrum havaalanı sadece 75 km uzaklıkta olan Orion Hotel'e havaalanından kendiniz gelebileceğinizi gibi arzu ederseniz transferinizi biz de sağlayabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder