10 Mart 2016 Perşembe

DİDİM SELÇUK ÖZSOY KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ

TARİHÇESİ
Okulumuz 1992 yılında Yenihisar Selçuk Özsoy Lisesi olarak eğitime açılmıştır. 2002 yılında çok programlı liseye dönüştürülmüş sonrasında, ilçemiz Didim ‘in hızla göç almasının bir sonucu olan öğrenci artışı mevcut binada eğitimi mümkün kılmamış ve 2003 yılında yapılan yeni bina kalabalık sınıflar ve ikili eğitim sorununa bir çözüm olmuştur. Ancak 2003-2007 yılında iki binanın arasındaki mesafenin uzak oluşunun farklı sorunlar yaratması göz önüne alınarak 2007/2008 yılında çok programlı lise kapatılarak yeni bina genel liseye dönüştürülmüş , okulumuz ise Selçuk Özsoy Anadolu Meslek ve Kız Meslek Lisesi adını almış, kısa süre sonra Selçuk Özsoy Kız Teknik ve Meslek lisesi olarak eğitimine devam etmektedir.

Okulumuzda Muhasebe ve Finansman alanı, Bilişim Teknolojileri alanı, Çocuk Gelişimi alanı ve Denizcilik alanında eğitim-öğretim verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder