22 Aralık 2015 Salı

Didim D Marin Didim Yacht Club

D-Marin Didim, Ege ve Doğu Akdeniz’deki en kapsamlı marina ve tekne bakım tesislerinden birisi olup, üstün bir marinaya gereksinim duyan tekne ve süperyatlar için eşsiz bir merkez haline geldi. Marina, 2009 yılında D-Marin ağının ikinci marinası olarak faaliyetlerine başladı.


D-Marin Didim, resmi giriş limanı konumunda olup, günlük direkt uçuşların yapıldığı Bodrum-Milas Uluslararası Havaalanı ile İzmir Uluslararası Adnan Menderes Havaalanı’na oldukça yakın bir mevkide yer alıyor.


SÜPERYAT

D-Marin Didim, Türkiye’ de tercih edilen süperyat marinalarından biri olarak süperyat sahiplerine, kaptanlarına, ekibine ve misafirlerine benzersiz hizmet ve dünya standartlarında tesisler sunuyor.

Süperyat konusunda deneyimli ve profesyonel ekibi, muhteşem yerlere yakınlığı ile D-Marin Didim 70 metreye kadar süperyatlar için ideal bir bağlanma noktası.
D-Marin Didim, Yacht Club & The Blue Point Beach Club gibi benzersiz tesislere sahip. Havuzu, tam donanımlı fitness salonu, SPA ve tenis alanları ile formda kalmanız için ihtiyacınız olan her şeyi sunuyor. D-Marin Didim yıl boyunca düzenlenen pek çok etkinliğe de ev sahipliği yapıyor.

KATAMARAN MERKEZİ

Doğu Akdeniz’in büyüleyici katamaran merkezi olan D-Marin Didim, 11 m genişliğindeki lift havuzu ve 400 T kapasitesindeki lifti ile katamaranlar için ideal bir marina. Türkiye’ nin ilk ve tek katamaran kulübüne ev sahipliği yapan marina, bu özelliğiyle katamaran sahipleri arasında sosyal bir bağ oluştururken onlara benzersiz fırsatlar da sunuyor.


BAĞLAMA & ÇEKEK ALANI & HİZMETLER

Türkiye’nin resmi giriş limanlarından biri olan D-Marin Didim 8-70 m arasında değişen 90’ı süperyat olmak üzere toplam 576 yat bağlama kapasitesine sahip. Marinada, derinliği 6 m, genişliği 20 m ve uzunluğu 70 m olan tekneler ağırlanabiliyor.

Yüzer iskele ve sabit rıhtımlara bağlama imkanları sunan D-Marin Didim'in bağlama alanlarında, tekneler için gerekli elektrik bağlantıları ve atık temizleme hizmeti sunuyor.


  • Yüzme havuzu
  • Tenis kortu
  • Basketbol sahası
  • Fin hamamı ve sauna
  • Fitness & SPA
  • Süpermarket
  •  Restaurant, bar ve kafeler 
  • Mağazalar
  • Yacht Club Hotel & Restaurant
  • The Blue Point Beach Club
  • Oyun Parkı
  • Gemici Mağazası
  • Helikopter pisti

YACHT CLUB

D-Marin’in en yeni ve en geniş kapasiteli marinalarından D-Marin Didim bünyesinde yer alan D Marin Didim Yacht Club; her biri ferah 14 odası, kişiye özel hizmet anlayışı ve kompakt mimarisi ile 12 ay boyunca hizmet veriyor.

THE BLUE POINT BEACH

Plaj keyfine keyif katmak isteyenler için The Blue Point Beach, havuz keyfinden uzak kalamayanlar için Yacht Club Restoran & Bar, D-Marin Didim’de sizi bekliyor. The Blue Point, yaz aylarında gündüz snack menü ile hizmet verirken havuz başındaki Yacht Club Restoran yıl boyunca zengin uluslararası menüsüyle tekne sahipleri, otel misafirleri ve tatilcilerin gün boyu hizmetinde…

D-SPA & FITNESS MERKEZİ
Üç adet fonksiyonel bakım odası, dinlenme odası, sauna ve buhar odası ile D-SPA Didim, %100 doğal ESPA ürünleri ve her biri ESPA tarafından eğitilen terapistlerle ayrıcalıklı bir SPA deneyimi yaşatıyor. Spordan vazgeçemeyenler için fitness merkezi, 570 m2’lik geniş bir alanda hizmet veriyor. Farklı aletin yanı sıra, profesyonel D-GYM eğitmenleri tarafından grup ve pilates dersleri de veriliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder