25 Şubat 2016 Perşembe

Valiler İlkokulu

Valiler İlkokulu 
Okulumuz 1993 yılında Aydın Valiliğinin sağladığı kaynaklarla 11 ay gibi kısa bir sürede tamamlanmıştır. İlçemizde açılan ilk İlköğretim Okulu olma özelliğini taşımaktadır. Dönemin Milli Eğitim Bakanı Sn. Nahit Menteşe tarafından 15.10.1993 tarihinde açılışı yapılmıştır. Fiilen eğitim öğretime başlaması ise 25.10.1993 olmuştur. Okulumuzun inşaatı tamamlandıktan sonra ilgililer tarafından dönemin Aydın Valisi´ne, adının okula verilmesi önerilmiş ancak Sn. Vali Lütfü Tuncel bu öneriyi kabul etmeyerek Aydın´da görev yapan bütün valilerin katkısını belirtmek üzere Valiler olsun diyerek, okulumuzun adına Valiler İlköğretim Okulu koymuştur.
Eğitim Öğretime açıldığı 1993-1994 öğretim yılında 1. kademe 5 sınıf, 2. kademe 3 sınıf olmak üzere toplam 8 sınıfta 182 öğrenciyle 3´ü kadrolu 2´si geçici görevli olmak üzere toplam 5 sınıf öğretmeni 4 branş öğretmeni ile birlikte toplam 9 öğretmenle eğitim öğretime başlayan okulumuzun gelişimi aşağıdaki şekilde olmuştur. 1999-2000 eğitim öğretim yılında oluşturulan kalite kurulu OGYE (Okul Gelişimi Yönetimi Ekibi) okulun geleceğe yönelik fiziksel gelişimi, personel ve velilerimizin zihinsel olarak hazırlanması amacıyla yaptığı planlamanın sonucu olarak aşağıdaki çalışmalar gerçekleştirilmiş yada sürdürülmektedir. Velilerimizle yapılan toplantılarda, yapılacak çalışmalar konusunda velilerimiz bilgilendirilerek destekleri sağlanmıştır. Okul Aile Birliği, Koruma Derneği ve velilerimizin iş birliği ile okul bahçesine bir kantin binası yapılmıştır. Okulumuzda her sene "Geleneksel Pilav Günü" yapılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder