25 Şubat 2016 Perşembe

Mahir Özgür Damar İllkokulu

Mahir Özgür Damar İllkokulu
ilçemiz eczacılarından Sayın Beyazıt DAMAR tarafından 1996 yılında trafik kazasında vefat eden oğlu Mahir Özgür DAMAR adına yaptırılmıştır. Okul inşaatına 1997 yılında başlanmıştır ve 1998 yılı Eylül ayında tamamlanmıştır. Mahir Özgür Damar İlköğretim Okulu 09 Ekim 1998 tarihinde Milli Eğitim Bakanı Sayın Hikmet ULUĞBAY tarafından hizmete açılmıştır. Mahir Özgür Damar İlköğretim Okulu açıldıktan sonra çevrenin sosyal, kültürel ve ekonomik gelişmesine önemli katkılar sağlamış, yüzlerce öğrenciyi başarıyla üst öğrenim kurumlarına hazırlamıştır.Mahir Özgür Damar İlköğretim Okulu 2013-2014 Eğitim Öğretim yılında Mahir Özgür Damar ilkokulu´na dönüştürülüp normal eğitime geçmiştir.


Okulumuz 3 binadan oluşmaktadır.Ana binamızda 18 derslik, Ek binamızda 10 derslik, Anasınıfımızda 3 derslik bulunmaktadır.16 dönüm alan üzerine kurulmuştur.Beyaz Bayrağımız vardır.16/09/2013 tarihi itibariyle 442 kız, 501 erkek, toplam 943 öğrencimiz vardır.1 müdür,2 müdür yardımcısı,35 öğretmen,1 hizmetli toplam 39 personelimiz vardır.1 Ekim geleneksel "Pilav Günü"müzdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder